Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2021

ΜΕ ΤΟ ΣΩΚΡΑΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ!

Έφυγα... χάθηκα... και ταξίδεψα σ' έναν κόσμο άγνωστο....




Το τοπίο φιλικό... όμορφη φύση με πολλά δέντρα που μοιάζαν να στέκονταν αιώνες τώρα ακίνητα κι' αγέρωχα..... 

Περπατώ στον ίδιο δρόμο, που η φύση από μόνη της λες και είχε σμιλεύσει, τόσο λείο και ευκολοδιάβατο....
 


Γυρίζω το κεφάλι μου...

Βλέπω για μία ακόμη φορά την αγαπημένη μου φιγούρα... 

- Σωκράτη!.... καιρό έχω να σε συναντήσω.....

- Μα δε με ζήτησες.... όποτε με ζητάς, δεν έρχομαι;

- Έχεις δίκιο... προσωπικά μου ζητήματα και καταστάσεις, δεν μου έδωσαν το χρόνο για να έρθω να σε βρω και να σε συμβουλευτώ.... 

Θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι που με απασχολεί και που με κράτησε μακριά σου τόσο καιρό.... θα ήθελα να μου πεις για την προδοσία... εσύ που τη βίωσες τόσο έντονα...

- Προδοσία, χρυσή μου ψυχή, είναι η μη δυνάμενη προς εαυτόν αποδοχή...

- Δε σε καταλαβαίνω Σωκράτη, μπορείς να μου το εξηγήσεις;

- Ο άνθρωπος που δεν έχει το Γνώθι Σεαυτόν, που δεν έχει, δηλαδή, δουλέψει και μάθει εκ βαθέων τον εαυτό του, τότε πολύ εύκολα βρίσκει "στόχους" για να μεταφέρει τα δεινά της ζωής του επάνω τους...

- Πολύ σημαντικά τα λόγια σου αγαπημένε δάσκαλε, πραγματικά δεν το είχα σκεφθεί...

- Είναι πολύ απλό... ο ολοκληρωμένος άνθρωπος, που έχει αποκολληθεί από κάθε είδους προσκόλληση και απαίτηση, ποτέ δεν θα προδώσει...

- Άρα.. δεν θα πρέπει να ρίχνουμε τις ευθύνες επάνω μας, ότι π.χ. δεν αξίζουμε ή κάτι δεν κάναμε σωστά όταν μας προδίδουν...

- Έτσι είναι... οι ατελείς άνθρωποι έχουν τον τρόπο να μας κάνουν να νιώθουμε ενοχές, επειδή οι ίδιοι δεν είναι σε θέση να συνειδητοποιήσουν τις δικές τους ελλείψεις...

- Εννοείς ότι λόγω της δικής τους αδυναμίας μπορεί να φερθούν κατά αυτό τον τρόπο...

- Λόγω της δικής τους αδυναμίας και του φόβου τους προς την Αγάπη...

- Σωκράτη, γιατί ο κόσμος φοβάται την Αγάπη;

- Γιατί παιδί μου είναι μακριά από το Θεό... όσο πιο κοντά βρίσκεται κάποιος στο Θεό, τόσο και νιώθει την Αγάπη μέσα του...

- Λες, λοιπόν, πως όποιος αγαπάει βαθειά και πραγματικά, ποτέ του δεν θα προδώσει;

- Δεν είναι έτσι ακριβώς... πρώτα απ’ όλα θα πρέπει να αγαπάει βαθειά και πραγματικά τον εαυτό του... μια και είναι τμήμα του Θεού, ψυχή από την ίδια Ουσία...

Όταν λέμε Γνώθι Σεαυτόν, εννοούμε, γνώριζε και αγάπα τον εαυτό σου, για να μπορέσεις να γνωρίσεις και να αγαπήσεις και τον πλησίον σου....

- Πάρα πολύ σωστά.... όσο περισσότερη αυτογνωσία έχουμε, τόσο και περισσότερο βρισκόμαστε κοντά στο Θεό και κατ' επέκταση κοντά στην Αγάπη...

- Ένα ον που προσεγγίζει το Θείο, γεμίζει από το Φως Του, τη Συμπαντική ενέργεια και τότε αυτόματα γίνεται ένας φορέας Αγάπης...

Είναι δυνατόν το ον αυτό να προδώσει ποτέ;

- Όχι... όπως το σκέφτομαι τώρα... δεν είναι δυνατόν...

- Τα άτομα που σε πρόδωσαν, θα πρέπει να ψάξουν μέσα στην ψυχή τους, στον εσωτερικό τους εαυτό, να ανακαλύψουν τις ατέλειές τους και να τις βελτιώσουν, αν το θελήσουν... δεν έχει να κάνει με σένα... αλλά με αυτούς τους ίδιους...

- Σωκράτη, τα λόγια σου ήταν ακόμη μια φορά, ένα βάλσαμο για μένα...

- Τώρα θα πρέπει να φύγω... οι ερινύες εκείνης της ενσάρκωσής μου, με γυρίζουν πίσω... θα πρέπει να χειριστώ εκείνη την κατάσταση, για να απαλλαγώ οριστικά από τις οφειλές μου, του κατήγορούς μου και την επιλογή μου... για να επέλθει η κάθαρση...

- Σου εύχομαι ότι το καλύτερο... και να μπορέσεις σύντομα να ελευθερωθείς από όλα αυτά... για να προσφέρεις για μία ακόμη φορά της υπηρεσίες σου στην ανθρωπότητα...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου