Παρασκευή 26 Ιουνίου 2020

ΒΡΑΔΙΑΣΕ ΨΥΧΗ ΜΟΥ...


Βράδιασε ψυχή μου...
Και ματώνει το κορμί μου...
Μα εσύ ακόμη προχωράς...
Δεν βλέπεις τα κουρέλια που φοράς;
Σ’ αυτό το δύσκολο το δρόμο...
Με τις ελπίδες μου στον ώμο...
Βράδιασε ψυχή μου...
Και πόσο σε θέλω μαζί μου...
Κουράγιο να μου δίνεις...
Να είσαι εκεί, να μη με αφήνεις...
Βράδιασε ψυχή μου...
Και θύμισε μου την αποστολή μου...
Γιατί την έχω πια ξεχάσει...
Με όλα αυτά που έχω περάσει...
Βράδιασε ψυχή μου...
Σ’ αναζητά η ύπαρξη μου...
Εκεί που τώρα περιμένω...
Να έρθει της ζωής το τρένο...
Μα εσύ ζητάς να ξημερώσει...
Με όλο τον πόνο που έχω νιώσει...
Βράδιασε ψυχή μου...
Έλα ξανά στη θύμηση μου...
Κουράγιο να μου δώσεις...
Και ξανά να με σηκώσεις...
Την ανατολή μαζί να δούμε...
Και με το φως της να λουστούμε...

Ξημέρωσε ψυχή μου...

© Κείμενο: Maro karma

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου