Κυριακή 7 Ιουνίου 2020

ΕΣΥ...

Ένας δυνατός διάλογος αυτογνωσίας!


Εσύ που με κοιτάς...
Κοίταξες ποτέ τον εαυτό σου στον καθρέφτη;
Εσύ που μου μιλάς...
Κοίταξες ποτέ μέσα στην καρδιά σου;
Εσύ που μου ζητάς...
Κοίταξες ποτέ να δώσεις;
Εσύ που με κατακρίνεις...
Κοίταξες ποτέ τις δικές σου ελλείψεις;
Εσύ που απαιτείς...
Έμαθες ποτέ να σέβεσαι;
Εσύ που θέλεις να βαδίσεις μόνος...
Έμαθες ποτέ να συνυπάρχεις;
Εσύ που δείχνεις αδιάφορος...
Έμαθες ποτέ να εκφράζεις τις ευαισθησίες σου;
Εσύ που μου τάζεις...
Έμαθες ποτέ να κρατάς το λόγο σου;
Εσύ που μου χαμογελάς...
Έμαθες ποτέ να είσαι αληθινός;
Ήρθε η ώρα να κοιτάξεις τον εαυτό σου στον καθρέφτη...
Και να μιλήσεις ειλικρινά με την καρδιά σου...
Ήρθε η ώρα να δώσεις, χωρίς ανταλλάγματα...
Να συγχωρήσεις τον εαυτό σου και τους άλλους...
Ήρθε η ώρα να αναλάβεις τις ευθύνες σου...
Και να έρθεις σε επαφή με την ψυχή σου...
Ήρθε η ώρα να μάθεις από τα λάθη σου...
Και να πάψεις να ρίχνεις τις ευθύνες στους άλλους...
Ήρθε η ώρα να νιώσεις συμπόνια...
Δείχνοντας κατανόηση στον πόνο των άλλων...
Ήρθε η ώρα να γνωρίσεις τον εαυτό σου...
Και να τον αγαπήσεις πραγματικά!
Όπως πραγματικά σου αξίζει...
Και να αγαπήσεις μετά και εμένα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου